Nakarm psiaka

sobota, 12 grudnia 2015

Oszukana szarlotka bez pieczenia

Naszło mnie na coś słodkiego , ale nie przesadzonego ...


Wyszło to: jabłecznik z pianką na spodzie z herbatników.


Składniki: 160g herbatników
100g masła

jabłka ze słoika lub 800g jabłek uprażonych
1 galaretka ( ja dałam marakuja mango)

300ml śmietanki 30%
1 galaretka , smak taki sam jak wyżej
jeśli za mało słodkie dodać cukier puder
1 łyżeczka żelatyny i 1/3 w szklance wody

Spód:herbatniki pokruszyć lub zmielić + dodać rozpuszczone masło, jesli mało dodać więcej

Masa jabłkowa: jabłka uprażyć , dodać galaretkę i ściągnąć z gazu
Wyłożyć na spód herbatnikowy.

Pianka: ubić śmietankę, , ostygniętą żelatynę zmiksować ponownie ze śmietanka, ja rozpuściłam żelatynę razem z galaretką , wylać na jabłka i wstawic na 2h do lodówki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz