Nakarm psiaka

wtorek, 22 kwietnia 2014

Coś dla ochłody czyli szybkie lody owocowe

byłam dziś w Kik-u i zakupiłam foremki na lody , cena za taką foremkę to 6,99zł /6szt

Lody z owoców mrożonych , ja użyłam mrożonki hortex

1 mrożonka 450g
150g śmietanki 30%
60 g cukru pudru
1 cukier wanilinowy

Sposób przygotowania :
Do blendera dać cukier puder , owoce - rozdrobnić blenderem.

Dodać śmietanę i cukier w. Zmiksować  i ponakładać do pojemniczków. Mrozić kilka godzin żeby wyszło z patyczkiem inaczej będzie bardziej przypominać sorbet jak lód.

Smacznego!



6 komentarzy:

  1. Jak wyjmować te lody z tych foremek, bo też je mam i za nic nie mogę ich wyciągnąć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na chwilę odstawić by odpuściły lub zanurzyć pojemniki w ciepłej wodzie

      Usuń
  2. 23 yrs old Physical Therapy Assistant Wallie Borghese, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like Mysterious Island and Macrame. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a Ferrari 330 TRI/LM Spider. wykop to

    OdpowiedzUsuń