Nakarm psiaka

niedziela, 14 czerwca 2015

Letni deser z owocami, idealny na upały, oraz dla dzieci

Do przygotowania deseru nadała się Liliana D20 z Tupperware

* 4 galaretki w różnych kolorach (truskawkowa, wiśniowa, rubinowa, cytrynowa)
* owoce w dowolnej ilości , ja użyłam kilka truskawek, wiśni, jabłko
* 50ml śmietany 30% najlepiej President - mam ją sprawdzoną




Galaretki rozpuszczać pojedynczo , w 200-250 ml wody wrzącej , dobrze rozpuścić .
W naczyniu poukładać np. truskawki+ wiśnie w zalewie jak ja, nawet trochę syropu wlałam , zalewamy galaretką.
Wkładam do zamrażarki, ponieważ mój pojemnik jest szczelnie zamknięty . Trzymam tam około 20 min.
W lodówce potrwa to trochę dłużej.Wyciągamy, zalewamy koleją galaretką , u mnie żółta + poukładane jabłka w plastry.
Zamrażamy na następne minuty, wyciągamy .
Kolejną galaretkę wiśniową rozpuszczamy, dodajemy do niej 50ml śmietany 30% i  idealnie się rozpuściło. Zalewam następną warstwę .
Kolejna warstwa rubinowa + dowolne owoce , lub śmietana - jak uważacie .
Na koniec ostawiamy naczynie w lodówce , róbcie to najlepiej klika godzin wcześniej, ja dzień wcześniej to wykonałam.


Wszystkie warstwy zalewałam od razu na ciepło , nie czekałam aż zacznie tężeć . Tak samo ze śmietaną.






źródło: http://www.tupperware.pl/produkty/liliana-d20




#lato#liliana#tupperware#dzieci#galaretki#owoce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz