Nakarm psiaka

wtorek, 16 czerwca 2015

Gołąbki

główka kapusty , ja miałam młodą- taka pora 
3 cebulki 
1kg zmielonej łopatki
2 laski kiełbasy
2 worki ryżu długiego 200g
2 worki kaszy jęczmiennej 200g
sół, pieprz, przyprawa do mielonego 
oliwa 
bulion 1l
maga 



źródło: http://smakslodyczy.blogspot.com/2013/07/goabki-pieczone.html


  1. Kapustę sparzyć , ja pojedynczo liście wkładałam, db wcześniej schodziły . Od razu blanszowałam w zimnej wodzie .
  2. Ugotować ryż i kasze. Przesypać do miski. 
  3. Mięso zmielić , podsmażyć cebulę, dodać mięso, doprawić przyprawą  i usmażyć. 
  4. Podsmażyć kiełbasę. 
  5. To wszytko wrzucać do miski z ryżem i kaszą. Zamieszać.
  6. Doprawić do smaku solą i pieprzem. 
  7. Zawijać gołąbki, układać w garnku lub brytfance . Zalać wywarem, magą. 
  8. Od zagotowania parzyć do miękkości kapusty około 30minut +/-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz